بروزرسانی: 30 آذر 1404
معرفی و دانلود کتاب روابط خیلی عمومی | حسین کلهر | انتشارات آریاناقلم
معرفی کتاب روابط خیلی عمومی
آیا فکر می کنید فردی با روابط عمومی بالا هستید؟ آیا تابه حال از این توانایی در حوزه ی کسب وکار استفاده کرده اید؟ کتاب روابط خیلی عمومی اثر حسین کلهر به بررسی اهمیت روابط عمومی در بازاریابی و کسب وکار ایرانی می پردازد و راه وروش های دستیابی به ارتباطات بهتر را در جهت کسب سود و بهره وری بیشتر به شما آموزش می دهد.
درباره ی کتاب روابط خیلی عمومی
افرادی که صاحب کسب وکار هستند یا آن دسته از افراد و گروه هایی که درصدد راه اندازی کسب وکار خودشان هستند، برای بهبود یا پیشرفت خدمت یا محصولشان همیشه مسیری ازپیش تعیین شده را در ذهن دارند. آن ها می دانند برای رفع هر نیازی در راستای ارتقای کارشان به کجا بروند یا چه چیزی تهیه کنند. اما آنچه در این زمینه در اغلب موارد نادیده گرفته یا کمتر به آن توجه شده، روابط عمومی خوب یا خیلی خوب است.
شاید گمان کنید داشتن روابط عمومی خوب، به معنای قابلیت برقراری ارتباط راحت تر با افراد دیگر است و اگر فردی هستید که شبکه ی ارتباط اجتماعی تان گسترده است، پس در روابط عمومی مهارت زیادی دارید و می توانید از این ویژگی نهایت استفاده را در کسب وکارتان ببرید. متاسفانه همیشه اینطور نیست و خوش مشرب بودن و داشتن دوستان زیاد، فقط بخش کوچکی از روابط عمومی را در برمی گیرد. کتاب روابط خیلی عمومی اثر حسین کلهر نگاهی جامع و تیزبینانه نسبت به روابط عمومی، به ویژه روابط عمومی در حوزه ی کاری دارد.

حسین کلهر در کتاب روابط خیلی عمومی ضمن اشاره به نکته های مهم برای ارتقایافتن در مسیر کاری و شغلی یا راه اندازی کسب وکار، به شناخت خود در این مسیر اشاره می کند و از این موضوع به عنوان یک کلید طلایی یاد می کند. او در قسمتی از کتاب روابط خیلی عمومی به مخاطب گوشزد می کند که شناخت خود یعنی شناخت مشتری و شناخت مشتری مهم ترین اتفاقی است که مسیر کسب وکار شما پیش خواهد آمد.
فرقی نمی کند آنچه شما ارائه می دهید نوعی خدمت باشد یا یک محصول مشخص. شناخت مخاطب هدف و آشنایی با نیازهای مخاطب و رفتارهای او مانند چراغ هایی پرنور مسیر کسب وکار شما را روشن خواهد کرد. حسین کلهر در فصل های ابتدایی این اثر مشخصه ی افرادی را که نیاز است برای شروع کسب وکارتان با آن ها ارتباط بگیرید، شرح می دهد. همچنین در ادامه از مخاطب هدف و اینکه کجا باید دنبال مخاطب هدف بگردید و محصولتان را چگونه ارائه دهید که در ذهن او بماند، صحبت می کند. فصول پایانی کتاب روابط خیلی عمومی نیز بیشتر و به شکل جزئی تر از روابط عمومی می گوید. کتاب روابط خیلی عمومی را نشر آریانا قلم منتشر کرده است.
کتاب روابط خیلی عمومی برای چه کسانی مناسب است؟
این کتاب برای افرادی که به تازگی فکر راه اندازی کسب وکار دارند، مدیران و مسئولانی که کسب وکار خودشان را دارند و از روابط عمومی غافل شده اند، مناسب است.
در بخشی از کتاب روابط خیلی عمومی می خوانیم
یک بار در برنامه ی زنده با لوگوی استقلال شوخی کردم. چشمتان روز بد نبیند، شماره تلفنم در کانال تلگرامی هواداری با بیشتر از 1.5 میلیون عضو پخش شد. خبرنگاری از همکاران قدیم که استقلالی دوآتشه است شماره ام را به مدیر کانال داده بود. هنوز ده دقیقه از صحبتم در برنامه نگذشته بود که مدیر کانال پیامی نوشت با این مضمون: این هم شماره ی مجری ای که به استقلال توهین کرد. حجم تماس ها آن قدر بالا بود که مجبور شدم خطم را عوض کنم، از تهران و تبریز گرفته تا توکیو و ژوهانسبورگ.
درسی گرفتم که هنوز جایش درد می کند: چیزی را که آدم ها از آن هویت می گیرند اصلاً نباید انگولک کرد. آدم ها از میهن، مذهب، قومیت و خانواده هویت می گیرند؛ چیزهایی که خودشان انتخاب نکرده اند، ولی برای نگهداری از آن حاضرند جان بدهند. کسی تصمیم نگرفته در استرالیا از مادر صرب و پدر مسلمان به دنیا بیاید، ولی به طرز عجیبی این آدم به هر سه ی اینها علاقه نشان می دهد. سه چیزی که به جز پیوندی اتفاقی با هیچ چسبی به هم نمی چسبند.
فهرست مطالب کتاب
سخن ناشر
پیشگفتار
مقدمه
یک: با کی باید حرف بزنم؟
من راضی، تو راضی
بر خرمگس معرکه لعنت!
اول خویش، بعد درویش
دو: به او چه بگویم؟
بعد از این همه \u202bچیز تکراری است \u202c\u202c
آچار آلن برای پیچ چهارسو
یکی بود، یکی نبود
از این به بعد بهت می\u202bگیم جاسم \u202c\u202c
سکته ی قلبی، سکته ی مغزی
سه: کجا گیرش بیاورم و برایش چه کار کنم؟
کجا برم داد بزنم؟
مگه خودمون این\u202bجوری هستیم! \u202c\u202c
نگو، نشان بده
گذر لوطی صالح
وقت لشکرکشی شده
من نمی\u202bگم، تموم عالم می\u202bگن \u202c\u202c\u202c\u202c
برسد به دست مادران باردار چپ\u202bدست \u202c\u202c
چهار: چطور نتیجه ی کارم را بسنجم؟
خیابانی پر از موتورهای صورتی
نجات فوک خزری
ترمزدستی کار نمی\u202bکند! \u202c\u202c
قبول خرداد
پنج: مرور لازم است
خدا ارسطو را رحمت کند
حرف آخر
کتابنامه
مشخصات کتاب الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C/book/87927