بروزرسانی: 30 آذر 1404
معرفی و دانلود کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می کند | تام شرایتر
معرفی کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می کند
قیمت نسخه صوتی
منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%AC%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF/book/79974

تام شرایتر (Tom Schreiter) در کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می کند (First Sentences For Network Marketing) از شگردهایی که هر بازاریاب موفقی در لحظات اولیه ی گفت وگو با مشتری استفاده می کند، صحبت کرده است. تصور کنید در حال مطالعه ی یک مجله یا روزنامه هستید. آیا تمام مطالب را از ابتدا تا انتها می خوانید یا تمام عناوین را بررسی می کنید، عنوان های غیرجذاب را کنار می گذارید و با مروری اجمالی، حتی از میان همان عناوینی که توجه شما را جلب کرده اند هم تعدادی را گزینش کرده و مطالعه می کنید؟ همین موضوع در بازاریابی شبکه ای نیز صادق است. اگر جمله ی اولِ یک بازاریاب جذاب باشد، ادامه ی صحبت های او شنیده خواهد شد. حتی در این حال مشتری هم ممکن است تصمیم بگیرد خریدی انجام ندهد اما بازاریاب این فرصت را خواهد داشت تا محصول خود را به طور کامل عرضه کند.
اگر در حوزه ی بازاریابی فعالیت می کنید و قصد دارید به شیوه ای مؤثرتر با مشتریانِ خود صحبت کرده و محصول خود را بهتر و جذاب تر معرفی کنید، شنیدنِ کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می کند را به شما توصیه می کنیم.
در بخشی از کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می کند می شنویم
تام شرایتر معتقد است اولین جمله های هر فروشنده اهمیت بسیاری برای خریدار دارد و تمام کارِ ارائه ی محصول در همان چند جمله ی ابتدایی خلاصه می شود. اولین جملات، تأثیرگذارترینِ آن ها هستند و مسیر حرکت گفت وگو را تعیین می کنند. اگر جمله های ابتدایی یک بازاریاب خوب باشد، مشتری را جذب کرده و می تواند محصولات یا خدمات خود را به او عرضه کند. اگر جملات به درستی انتخاب نشده یا با لحن مناسبی ادا نشوند، تأثیرگذار نخواهند بود و جلب اعتماد مشتری را دشوار و تقریباً غیرممکن می کنند. شرایتر در کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می کند، پس از اشاره به اهمیت موضوعِ صحبت های اولیه ای که میان مشتری و فروشنده رد و بدل می شود، با ارائه ی مثال هایی کاربردی و قابل لمس، توصیه هایی عملی و راهبردی معرفی می کند که در چنین شرایطی راه گشا خواهند بود.
کتاب جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می کند را آرزو خلجی مقیم به فارسی برگردانده و نشر صوتی رادیو مثبت آن را با خوانش حمیدرضا فراهانی به انتشار رسانده است.
کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب می کند برای چه کسانی مناسب است؟
افراد بر اساس اتفاقات زندگی شون تصمیم گیری می کنند پس اگه مشتری محصولی رو که شما توصیه کردید نپذیرفت، نباید احساس کنید که بهتون اهانت شده. ممکنه اون فرد به مواد اولیه ی محصول شما آلرژی داشته باشه یا مثلاً زمانی که کسی گفت از رقصیدن متنفره و علاقه نداره به کلوپ شبانه ای که شما توصیه کردید بیاد، از این موضوع برداشت شخصی نکنید. وقتی افراد متوجه شدند که مدام در حال بازاریابی شبکه ای هستند، ممکنه از شما بپرسند که چطور باید این موقعیت رو تبدیل به یک کسب وکار کنند و معنی اش اینه که شما اولین فاز آموزش دادنِ بازاریاب ها و توزیع کننده های تازه وارد رو شروع کردید. توی این حالت، اونها دیگه ایده ی بازاریابی شبکه ای رو عجیب یا غیرمعمول نمی دونند بلکه به این حیطه با دید احترام نگاه می کنند و تمایل دارند بدونند چطور باید به شکل یک حرفه ادامه اش بدهند.