بروزرسانی: 29 آذر 1404
معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش | زیگ زیگلار | نشر ماه آوا
- کتاب رازهای قطعی کردن فروش نه فقط عملکرد فروشندگان، بلکه عملکرد کسانی را که فروشنده نیستند نیز در سراسر جهان ارتقاء خواهد داد. (اگ ماندینو، نویسنده ی کتاب بزرگ ترین فروشنده ی جهان)
اگر فروشنده ی محصول یا ارائه دهنده ی خدمات هستید و می خواهید توانایی های خود را در زمینه ی عرضه و فروش و متقاعدسازی مشتری بالا ببرید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می کنیم.
با زیگ زیگلار بیشتر آشنا شویم
دندانپزشک یک فروشنده ی حرفه ای است. یکی از فروشندگان به راستی حرفه ای، دوستم دکتر تام مکتوکال است. تام یک دنداپزشک است؛ آن هم یک دندانپزشک عالی و بی کم وکاست. او در سطح کشور برای سایر دندانپزشکان سخنرانی می کند تا آن ها بتوانند در کارشان موفق شوند. مانند همه ی حرفه ای های واقعی، تام به آنچه می گوید عمل می کند.
- من این کتاب را به هر کسی که نیاز به یادگیری متقاعد کردن دیگران دارد توصیه می کنم. (رابرت اچ. شولر)
زیگ زیگلار (Zig Ziglar) در این کتاب بیش از 100 بسته ی موفقیت برای متقاعدسازی در انواع مختلف ارائه می دهد و پاسخ های راهگشایی برای 700 سؤال در این زمینه مطرح می کند؛ پرسش هایی که چشمان شما را به روی احتمالات جدیدی که ممکن است تا کنون نادیده گرفته باشید باز خواهد کرد. این کتاب شامل هفت بخش است و هر بخش چندین فصل را در بر می گیرد. زیگلار در بخش اول کتاب به جنبه ی روانشناسی پروسه ی فروش می پردازد و مفهوم اعتبار نزد مشتری را در فصلی جداگانه بررسی می کند. در بخش دوم با عنوان «قلب حرفه ی فروش» به سراغ نگرش های ذهنی مختلف درباره ی خرید و فروش می رود. او در این قسمت نگرش شما نسبت به خودتان، نسبت به دیگران و نسبت به حرفه ی فروش را واکاوی می کند. زیگلار بخش سوم کتاب خود را به ویژگی های یک فروشنده ی حرفه ای و موفق اختصاص داده است و راهکارهای اساسی و کاربردی را برای تبدیل شدن به آن به شما می آموزد. «تصور و تصاویر کلمه» عنوان بخش چهارم است که نویسنده در آن به سراغ نقش تصور و خیال در فرایند فروش می رود. بخش پنجم با نام «فنون فروش» همان گونه که از نامش پیداست درباره ی راهکارهای عملی یک فروش عالی و بی نقص است. ششمین بخش کتاب کلیدهایی برای قطعی کردن فروش در اختیار شما می گذارد و هفتمین و آخرین بخش نیز درباره ی کارکرد تکنولوژی در فروش نوشته شده است. با این کتاب یاد می گیرید چطور از خود یک فروشنده ی حرفه ای بسازید.
نکوداشت های کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش
- در 36 سال گذشته من بیش از 100 کتاب خودیاری درباره ی این موضوع خوانده ام. کتاب زیگ مرا هیجان زده می کند زیرا تمامی ایده هایی که در این کتاب ارائه شده اند، توسط خود زیگ یا فروشنده ی ماهر دیگری آزمایش شده اند. فروشنده ای که این کتاب را نخواند خود را از چیز مهمی محروم کرده است. (جان هاموند، انجمن انگیزشی آمریکا)
کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش برای چه کسانی مناسب است؟
- نام زیگلار بدون شک به عنوان متواضع ترین فروشنده ی زمان ما در تاریخ ثبت خواهد شد. (مری کی اش، بنیانگذار و رئیس شرکت آرایشی و بهداشتی مری کی)
فروش و معامله تنها در فروشگاه ها و بنگاه های ملکی اتفاق نمی افتد. همه ی کسانی که خدمات مشخصی را به دیگران عرضه می کنند، به نوعی در حال ایجاد یک فرایند خرید و فروش هستند. چه یک فروشنده ی کهنه کار باشید و چه به تازگی در مقام فروشندگی قرار گرفته باشید، کتاب رازهای قطعی کردن فروش (Secrets of closing the sale) توصیه های عملی و تکنیک های مؤثر را برای تبدیل کردن مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل به شما ارائه می دهد.
زیگ زیگلار، نویسنده و سخنران بین المللی متولد آمریکاست. دوره های آموزش متکی بر متد او در بیش از 3000 مدرسه تدریس می شود و صدها شرکت و کسب وکار از کتاب ها و ویدیوهای او برای آموزش دادن کارکنان خود استفاده می کنند. او در طول زندگی حرفه ای اش، آموزه های خود را در زمینه ی بهبود عملکرد به سازمان های فروش محصول، مدارس و مشاغل ارائه داد. آموزه هایی که بسیاری از آن ها مبتنی بر کتاب مقدس هستند و به ما می آموزند چگونه فرد مؤثرتری باشیم و به یک متقاعد کننده ی حرفه ای تبدیل شویم. «پله پله تا اوج»، «شما برای برنده شدن به دنیا آمده اید»، «ده قانون موفقیت» و «بهتر از خوب» عناوین برخی از آثار زیگلار هستند که به فارسی ترجمه شده اند.
در بخشی از کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش می شنویم
بسیاری از کسب وکارها محصولات یا خدمات عالی و قابل ارائه ای برای مشتریان خود دارند. اما راه بهینه ی عرضه و فروش آن را نمی دانند. زیگ زیگلار در کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش راهکار های مناسب برای یک فروش سودآور را به شما می آموزد و به 700 سؤال مهم و اساسی دراین باره پاسخ می دهد.
درباره ی کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش
معرفی کتاب صوتی رازهای قطعی کردن فروش
در اولین حضور من در کلینیک او رفتار مسئول پذیرش در میز جلوی سالن بسیار دوستانه بود و شور و اشتیاق فراوان داشت. یکی از همکاران در کلینیک، فرم های جدید مخصوص بیماران جدید را به من داد و بعد مرا تشویق کرد که روی یکی از صندلی های اتاق پذیرش بنشینم. تقریباً بلافاصله بعد از تکمیل کردن فرم ها، دستیار دیگری آمد و مرا به اتاق معاینات اولیه ی بیماران تازه وارد برد. از وقت سلام تا خداحافظی، همه ی کسانی که با من سروکار داشتند در کارشان حرفه ای بودند. دکتر مکتوگال البته به بخشی از درمان و معالجه می رسید که تنها یک دندانپزشک می تواند به آن بپردازد. اما کارکنان کلینیک، هرکدام کارشان را به طور حرفه ای انجام می دادند. نه یکی نه دوتا بلکه سه نفر از کارکنان به من اهمیت استفاده از نخ دندان را یادآور شدند.
منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%B7%D8%B9%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4/book/70075
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد