معرفی و دانلود کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ: پیروزی در نبرد ذهن با خلق شعارهای ماندگار | لورا ریس
انتشار: شهریور 12، 1401
بروزرسانی: 26 آذر 1404

معرفی و دانلود کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ: پیروزی در نبرد ذهن با خلق شعارهای ماندگار | لورا ریس

۲۵ دقیقه

فصل هفتم: تکرار
لورا ریس در کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ به شما کمک می کند شعاری ماندگار و خلاقانه بسازید که هرگز از ذهن مشتریانتان پاک نشود! با استفاده از آموزه های این نویسنده ی پرفروش موفق می شوید اثربخشی تبلیغاتتان را بهبود ببخشید و با تکیه بر مثال های متعدد از بزرگترین شرکت های دنیا، هرگونه تردید در زمینه ی برندسازی را از بین ببرید.

درباره ی کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ

تنها شنیدن کلمه ی برندسازی کافی است تا بسیاری از کسب وکارها عطای موفقیت های برجسته را به لقایشان ببخشند. چرا که بیشتر افراد برندسازی را پروژه ای سنگین و پرهزینه برآورد می کنند که به شرکت هایی مانند اپل، سامسونگ و گوگل تعلق دارد. در این دیدگاه شرکت های کوچک باید به ساخت تیزرهای تبلیغاتی، چاپ تراکت و بازاریابی حضوری اکتفا کنند؛ اما کتاب شعار برند، شیپور جنگ توضیح می دهد معنای درست برندسازی ایجاد تصویری منحصربه فرد، خلاقانه و مشتری پسند از کسب وکار شماست. برخلاف باور رایج محتوای تبلیغ اهمیت بیشتری نسبت به ابزار دارد و خط مقدم مبارزه با رقبا، خلق شعاری است که مشتری های گوناگون را جلب کند.

۲۲ دقیقه

فصل اول: واژه ها در برابر آواها

۲۲ دقیقه

فصل نهم: ایهام

لورا ریس در این اثر که به نوعی ادامه ی اولین کتابش «چکش بصری» است، ابزارهای ضروری این امر را در اختیارتان قرار می دهد. چهار فصل ابتدایی به بررسی اهمیت و جایگاه شعارپردازی در بازاریابی اختصاص دارند. فصل هایی که در ادامه خواهید خواند معرفی تکنیک هایی هستند که برای رسیدن به یک شعار تبلیغاتی معرکه آن نیاز دارید. پس اگر تصمیم دارید از مسابقه ی برندسازی جا نمانید، با انتخاب شعاری مناسب کولاک به پا کنید و اثری ماندگار از خود به جا بگذارید کتاب شعار برند، شیپور جنگ را در اولین فرصت تهیه کنید...

کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ مناسب چه کسانی است؟

معرفی کتاب صوتی شعار برند، شیپور جنگ: پیروزی در نبرد ذهن با خلق شعارهای ماندگار

۹ دقیقه

فصل یازدهم: چکش بصری

مشخصات کتاب صوتی

لورا ریس (Laura Ries) یکی از استراتژیست های پیشرو در زمینه ی بازاریابی است. او با پدرش «ال ریس» در تجارت، نویسندگی و مدیریت همکاری می کند و موفق شده دامنه ی فعالیت خود را علاوه بر آمریکا، به دیگر قاره ها نیز توسعه دهد. اولین کتابی که لورا به تنهایی منتشر کرد «چکش بصری» نام داشت که با استقبال بالایی مواجه و به زبان های چینی، روسی، ترکی، لهستانی و آلمانی ترجمه شد.

در بخشی از کتاب صوتی می شنویم

۲۲ دقیقه

فصل هشتم: وارونگی

حدس می زنم چند مورد از این برندهای بار اولی در میان خریدهایتان دیده می شود که البته باید اتفاق خار ق العاده ای بیافتد که مصرف کننده برند کالای مصرفی خود را تغییر بدهد. اما آیا این دقیقاً همان چیزی نیست که صاحبان برندها به خاطرش سالانه بودجه های هنگفتی را صرف تبلیغات می کنند؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

۲۹ دقیقه

فصل پنجم: قافیه پردازی

مهم ترین هدف تبلیغات قطعاً فروش بیشتر است. حال شما چه سیاستمدار باشید چه صاحب یک کارخانه تولیدی، برای فروش ایده و کالای خود به جذب و حفظ وفاداری مشتری نیاز دارید. از خودتان بپرسید: کدام شعارها هرگز فراموش نخواهند شد؟ چطور می توانید مردم را وادار کنید شما را به دیگران معرفی و به عنوان سفیر تبلیغاتی محصولتان عمل کنند؟ آیا رسیدن به هدفی چنین بلندپروازانه شدنی است؟ لورا ریس به این پرسش پاسخ مثبت می دهد. او که دختر ال ریس، یکی از غول های مشاوره ی استراتژیک بازاریابی است و سال ها در این حوزه فعالیت کرده، باور دارد مهم ترین وظیفه ی شما برای تحقق اهداف تجاریتان برندسازی است.

۲۷ دقیقه

فصل دوم: انتزاعی یا صریح

۳۶ دقیقه

فصل دهم: خلق یک شعار تبلیغاتی

قیمت نسخه صوتی



منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%B4%D8%B9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D8%AC%D9%86%DA%AF/book/69132

۱۵ دقیقه

فصل چهارم: تگ لاین در برابر شعار

۱۲ دقیقه

فصل سوم: فروش در مقایسه با حرف زدن

برخی شعارها، شعارهای فروشنده اند و برخی شعارها می خواهند با مخاطب حرف بزنند. بیایید تفاوت های این دو را برررسی کنیم. فرض کنیم طبق معمول هر هفته به سوپرمارکت محله می روید. وقتی به خانه برمی گردید خریدها را روی میز آشپزخانه پهن می کنید: سس کچاپ، سوپ نودل، سس سالاد، پاستا و احتمالا چندین چیز دیگر. چندتا از این برندها را بار اول است که می خرید؟ برندهایی که تا به حال نخریده بودید؟

۲۶ دقیقه

فصل ششم: تشابه حروف

آشناترین تصویر بیشتر افراد از شعار، رقابت های داغ انتخاباتی است. روزهایی که نامزدهای شورای شهر، ریاست جمهوری یا هر منصب دیگر در تکاپو هستند و برای اقناع مخاطبان به جادوی کلمات متوسل می شوند. این روزها اما کاربرد شعار به مبارزات سیاسی محدود نمی شود. شرکت های مختلف تجاری نیز مدت هاست در تلاش برای کنار زدن رقبا، واژه ها را به کار گرفته و به خلق شعارهایی سهل ممتنع دست زده اند. اما خبر خوب اینجاست که نوآوری در دنیای تبلیغات دارای اصولی است که لورا ریس در کتاب شعار برند، شیپور جنگ (Battlecry) شما را با آداب این امر دشوار آشنا می کند.

کپی رایترها، متخصصین برندمارکتینگ و سایر افرادی که در حوزه ی برندسازی فعالیت می کنند، مخاطبان این اثر هستند.

با لورا ریس بیشتر آشنا شویم