معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر برند شدن: راهنمای ساخت و دستیابی به برند شخصی در عصر دیجیتال | مارک شفر
انتشار: مهر 01، 1401
بروزرسانی: 28 آذر 1404

معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر برند شدن: راهنمای ساخت و دستیابی به برند شخصی در عصر دیجیتال | مارک شفر

۵۵ دقیقه

فصل دهم: تغییر جهت و سرسختی

به قدری خوب باشید که نتوانند شما را نادیده بگیرند. (استیو مارتین، کمدین، نویسنده و نوازنده) حتماً تاکنون متوجه شده اید در تمام فصل ها و مطالعه های موردی این کتاب، بر این موضوع مهم تأکید کرده ام. محتوایی که تولید می کنید به منزله ی سوختی است که باعث می شود همه ی این اتفاقات رخ بدهد. اگر سیاستمدار، ورزشکاری مشهور یا سلبریتی هستید، لازم نیست این فصل را بخوانید. حتی لازم نیست این کتاب را بخوانید. اما اگر فردی عادی هستید، برای برند شدن باید چیزی خلق کنید. در مسیر پیشرفت، محتوا نقش پله های نردبان را ایفا می کند. شاید بسیاری از خوانندگان، با رسیدن به این نقطه از کتاب، فنجان قهوه شان را بر زمین بگذارند، کتاب را ببندند و از ادامه ی آن منصرف شوند. آن ها ممکن است با خود بگویند: «من نمی توانم چیزی بنویسم.» یا «وقت کافی برای آن را ندارم.» اما اگر چنین قصدی دارید، از شما خواهش می کنم نفسی عمیق بکشید. پیش از سرد شدن قهوه تان یک جرعه از آن بنوشید و چند دقیقه ی دیگر با من همراه شوید. در ادامه پرسش هایی را می بینید که در این فصل به آن ها پاسخ خواهم داد. فکر می کنم اگر خواندن این فصل را ادامه دهید، نه تنها آرامش خواهید یافت، بلکه شاید انگیزه ی بیشتری هم پیدا کنید. این ها همان پرسش هایی هستند که ممکن است در ذهنتان مرور کنید: چه نوع محتوای خاصی به شما کمک می کند تا برند شوید؟ چه نوع محتوایی دقیقاً مناسب شماست؟ چطور می توانید وقت کافی برای تولید محتوای خود را به دست آورید؟ چطور باید شروع کنید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

۶۰ دقیقه

فصل پنجم: استراتژی های تعیین فضا
۵۹ دقیقه

فصل هفتم: گام چهارم؛ جذب مخاطبان بالقوه

۳۵ دقیقه

فصل ششم: گام سوم؛ محتوای مدنظرتان را بیابید - بخش دو

۴۸ دقیقه

فصل اول: آیا هرکسی می تواند برند شود؟

۳۲ دقیقه

فصل یازدهم: مراقبت از برند

مشخصات کتاب صوتی

معرفی کتاب صوتی هنر برند شدن: راهنمای ساخت و دستیابی به برند شخصی در عصر دیجیتال

۵۶ دقیقه

فصل هشتم: ارتقای برند
۴۸ دقیقه

فصل سوم: یافتن علاقه ی پایدار

چه چیزی برند شخصی هست و چه چیزی برند شخصی نیست؟ آیا می خواهید در کارتان به عنوان یک مرجع شناخته شوید؟ برند شخصی همان شخصیت شماست؟ مارک شفر در کتاب صوتی هنر برند شدن به این سؤال ها پاسخ می دهد.

درباره ی کتاب صوتی هنر برند شدن

۳۰ دقیقه

فصل ششم: گام سوم؛ محتوای مدنظرتان را بیابید - بخش یک

قیمت نسخه صوتی



منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D9%86%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%86/book/69507

۲۱ دقیقه

پیشگفتار: قاعده ی تأثیرگذاری
اگر به دنبال ساخت و پرداخت برند شخصی خودتان هستید، و یا حتی اگر این کلمه برای نخستین بار به گوشتان می خورد اما می خواهید در کسب وکارتان موفق باشید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی هنر برند شدن می شنویم

بیش از پنجاه مطالعه ی موردی که نشان می دهد چگونه افراد برای شناخته شدن بر موانع بزرگ غلبه کردند، ده ها تمرین و چندین داستان الهام بخش، این اثر را به پرفروش ترین کتاب در زمینه ی برندسازی شخصی تبدیل کرده است که راهی برای موفقیت کسب وکار شخصی در عصر دیجیتال فراهم می کند.

نکوداشت های کتاب صوتی هنر برند شدن

  • یک کتاب درخشان. آن را دوست خواهید داشت. (پم بروسمن)
  • یک کتاب عملی، واضح و معتبر. من آن را سه بار خوانده ام. (کیت جنینگز)
  • یک مسترکلاس برندسازی شخصی که حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. (اندرو گریل)
  • یک راهنمای الهام بخش و واقعی که امتحان شده و آزمون پس داده. (دوری کلارک، نویسنده)
  • یک منبع معتبر. خواندن این کتاب مقدس برای ساختن یک برند شخصی امروزی لازم است. (جی بائر، نویسنده)
  • هنر برند شدن مرا مجاب کرد از مارک شفر و توصیه هایش در مورد بازاریابی قدردانی کنم. (برایان هانیگمن، استاد دانشگاه نیویورک)
  • به معنای واقعی کلمه هنر برند شدن یکی از بهترین کتاب های کاربردی و مرتبط در این زمینه در بازار امروز است. (دکتر کارن فربرگ، دانشگاه لوئیزویل)
  • این کتاب یک سروگردن بالاتر است از کتاب های حوزه ی بازاریابی که درمورد معروف شدن، معرفی یک چهره ی تأثیرگذار، موفقیت و موفق بودن نوشته شده اند. (تاتیانا ناتزکه)

کتاب صوتی هنر برند شدن برای چه کسانی مناسب است؟

۲۰ دقیقه

فصل چهارم: گام دوم؛ تعیین فضا

در دنیای امروز کسب وکارها، یک مزیت دائمی برای این که خود را از رقبایتان متمایز کنید وجود دارد. کسانی که خود بخشی از برند کسب وکارشان هستند، فرصت بیشتری برای دیده شدن در خیل رقبا و مشتریان خود دارند. اما چگونه می توان برند شخصی خود را داشت؟ مارک شفر (Mark Schaefer) در کتاب هنر برند شدن (Known: The Handbook for Building and Unleashing Your Personal Brand in the Digital Age) یک برنامه ی عملی گام به گام در پاسخ به این سؤال ارائه می دهد که تاکنون در مشاغل مختلف مانند بانکداری، آموزش، املاک، ساخت و ساز، مد و موارد دیگر به کار گرفته شده است. یک مسیر چهار مرحله ای که به شما می گوید چگونه موفق ترین افراد تلاش خود را متمرکز می کنند، برای رسیدن به هدف خود برنامه ای تنظیم می کنند و برند شخصی خود را به روشی قابل اندازه گیری فعال می سازند.

۴۱ دقیقه

فص نهم: پنج داستان الهام بخش درباره ی برند شدن

۱۹ دقیقه

فصل دوم: جایگاه

شناخته شدن به عنوان یک برند شخصی می تواند به مثابه برگ برنده ی شما عمل کند. اما این شناخته شدن با معروف بودن یکی نیست. ما اینجا درباره ی سلبریتی هایی با چندین میلیون طرفدار و فالوور و حضور در فرش قرمز جشنواره ها حرف نمی زنیم. مقصود ما شناخته شدن به معنای نزدیک شدن به اقتدار، شهرت و مخاطبی است که مسیر را برای دستیابی شما و کسب وکارتان به هدف تعیین شده هموارتر می سازد.