معرفی و دانلود کتاب صوتی چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی | رایان ترنر | آوانامه
انتشار: آبان 20، 1403
بروزرسانی: 29 آذر 1404

معرفی و دانلود کتاب صوتی چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی | رایان ترنر | آوانامه


معرفی کتاب صوتی چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی

کتاب صوتی چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی نوشته ی رایان ترنر، راهنمایی برای بازاریابان، مشاوران و صاحبان کسب وکار است تا یاد بگیرند که چطور باید از جدیدترین ابزار حوزه ی فناوری، یعنی هوش مصنوعی، در امور بازاریابی و افزایش فروش محصولاتشان بهره ببرند.

درباره ی کتاب صوتی چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی

یکی از اساسی ترین مولفه های رسیدن به موفقیت در هر کسب وکاری، به روز بودن است. فقط کسانی می توانند در بازار فعلی با چنین رقابت سنگینی که در آن جریان دارد، دوام بیاورند و موفق شوند که نه تنها از جدیدترین اخبار و تکنولوژی های روز مطلع باشند، بلکه آن ها را به نفع کسب وکار خود به خدمت بگیرند و از این طریق به بازدهی و بهره وری بالاتری دست پیدا کنند. سال ها پیش با رواج استفاده از اینترنت در میان مردم، بسیاری از شیوه های قدیمی از بین رفتند و جایشان را به رویکردهای تازه و اینترنت محور دادند. در همین چند سال اخیر و با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی، باز هم کسب وکار شرکت های بسیاری دچار تغییر و تحول شد و آن ها چاره ای نداشتند جز اینکه با این جریان تازه هم مسیر شوند. اما حالا باز هم شاهد فراگیر شدن روند تازه ای هستیم که به آرامی شیوه های قدیمی کسب وکار را تغییر می دهد و روش های تازه ای ایجاد می کند که اگر با آن همراه نشویم، سرنوشتی جز شکست نداریم. این تغییر تازه، ظهور ابزارهای هوش مصنوعی است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی

هوش مصنوعی ابزار جدید و پیشرفته ای است که به قابلیت های انسانی همچون خلاقیت، استدلال، یادگیری و برنامه ریزی مجهز شده و توانایی استنباط، درک، نتیجه گیری و تعامل دارد. این ابزار که نه تنها حوزه ی بیزینس، بلکه تمام جنبه های زندگی روزمره و تحصیل را نیز متحول کرده است، به انسان امکان می دهد تا با داشتن یک دستیار شخصی رباتی، بسیاری از امور را در کسری از ثانیه انجام دهد. بدیهی است که چنین ابزاری، در دنیای کسب وکار نیز به شدت کارآمد و پرطرفدار خواهد بود. به همین خاطر رایان ترنر (Ryan Tuner) در کتاب صوتی چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی (ChatGPT & Social Media Marketing) تلاش کرده تا کارکرد این ابزار را در رابطه با بازاریابی شبکه های اجتماعی یا همان سوشال مدیا مارکتینگ توضیح دهد.

وجود هوش مصنوعی در امر بازاریابی، شما را از بسیاری از جهات از رقبا جلو می اندازد و نیازمندی به تامین داده های دسته اول، درست و معتبر را در کمترین زمان ممکن رفع می کند. شما در حالت عادی نیاز به متخصص دارید تا با رصد کردن جریان های بازار، در راستای انتخاب زمان مناسب اجرای یک کمپین، نحوه ی اجرا و ایده های مرتبط با آن شما را یاری دهد. اما با کمک هوش مصنوعی و به طور ویژه تر چت جی پی تی که به طور رایگان در اختیار عموم قرار گرفته، از تحقیق و محاسبات انسانی بی نیاز خواهید شد. گرچه همچنان ممکن است برای نظارت بر عملکرد این ابزار به یک متخصص نیاز داشته باشید، اما می توانید اطمینان حاصل کنید که برآیند کار، با سرعت و دقت بسیار بیشتری انجام خواهد شد. دیگر جزئیات استفاده از این ابزار در جهت بازاریابی شبکه های اجتماعی را در کتاب صوتی چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی می شنوید.

کتاب صوتی چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی کاری از نشر صوتی آوانامه و انتشارات شبنا است. این اثر را با ترجمه ی زهرا جهانفریان و روایت شیوا کرمی در اختیار دارید.

نکوداشت های کتاب صوتی چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی

  • یک راهنمای پیشرفته برای ChatGPT و بازاریابی رسانه های اجتماعی! (وب سایت آمازون)
  • راهنمای جامع ChatGPT و تسلط بر رسانه های اجتماعی! (نظر کاربران وب سایت آمازون)

کتاب صوتی چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب را به تمامی علاقه مندان به تکنولوژی، بازاریابان و مشاوران کسب وکار پیشنهاد می کنیم تا از طرز کار جدیدترین ابزار حوزه ی تکنولوژی در دنیای کسب وکار مطلع شوند.

در بخشی از کتاب صوتی چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه های اجتماعی می شنویم

صحت سنجی محتوا: یکی از بزرگ ترین چالش هایی که متخصصان هنگام استفاده از یک برنامه ی هوش مصنوعی در کسب وکار خود با آن مواجه می شوند صحت سنجی محتواست.

اگرچه هوش مصنوعی می تواند محتوای بسیار خوبی تولید کند، اما برای اطمینان از اینکه محتوا بالاترین کیفیت را دارد ممکن است به ویرایش و بازبینی نیاز داشته باشد. برای حل این مسئله ی مهم، همه ی متخصصان باید با دقت محتوای تولیدشد ه ی هوش مصنوعی را بررسی کرده و تغییرات لازم را اعمال کنند تا متن نهایی دقیق، واضح و متناسب با تصویر برند باشد.

مدیریت محتوا: چالش دیگری که کسب وکارها ممکن است پس از پیاده سازی هوش مصنوعی با آن مواجه شوند حجم محتوای تولیدشده ی نرم افزار است. درواقع، کسب وکارها با استفاده از هوش مصنوعی می توانند در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از محتوا را تولید کنند. این مسئله می تواند هم پیامدهای مثبت داشته باشد هم منفی: از یک طرف، امکان تولید متن بیشتر در مدت زمان کمتر وجود دارد، اما از سوی دیگر، مدیریت چنین حجمی از محتوا ممکن است کار سختی باشد. بعضی از شرکت ها ممکن است در ثبت و ضبط همه ی محتوای تولیدشده از طریق هوش مصنوعی به مشکل بربخورند.

برای حل این مشکل، شرکت ها می توانند از یک سیستم مدیریت محتوا استفاده کنند که می تواند برای سازماندهی و تجزیه وتحلیل محتوا به آن ها کمک کند. علاوه براین، معرفی دستورالعمل های روشن و دقیقی که نشان دهنده ی فرایندهای مدیریت محتوا هستند از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.



منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%DA%86%D8%AA-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%DB%8C-%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C/book/89999