معرفی و دانلود کتاب صوتی کلمات جادویی: استفاده از واژه ها برای همراه کردن دیگران | جونا برگر | نشر نوین
انتشار: مهر 09، 1403
بروزرسانی: 30 آذر 1404

معرفی و دانلود کتاب صوتی کلمات جادویی: استفاده از واژه ها برای همراه کردن دیگران | جونا برگر | نشر نوین

هر دو رستوران به تعداد یکسانی نظرات مثبت دارند و امتیازشان 4/7 از 5 است. نظر فردی درباره ی اولین رستوران این است: «این رستوران مکانی شگفت انگیزی است و من از غذا خوردن در آنجا لذت بردم.» نظر فردی دیگر برای رستوران دوم این است: «این رستوران مکانی عالی است، غذا خوردن در آنجا ارزشش را داشت.» کدام رستوران را انتخاب می کنید؟ اگر اولی را انتخاب کردید، شما تنها نیستید. زمانی که از صدها نفر خواسته شد در شرایطی مشابه تصمیم بگیرند، 65 درصد گزینه ی اول را انتخاب کردند و دلیل آن به تفاوت بین مثبت بودن و احساسی بودن مربوط می شود.

کتاب صوتی کلمات جادویی با همکاری پیمان شیروانی و مریم صفری به فارسی برگردانده شده و نشر نوین آن را با گویندگی مرتضی طاهری در اختیار شما قرار داده است.

نکوداشت های کتاب کلمات جادویی

  • این کتاب فوق العاده است! طرز حرف زدن، گوش دادن، نوشتن و سرتاپای وجود شما را متحول می کند. (دنیل اچ. پینک، نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • درست حرف زدن با تاثیرگذار بودن تفاوت های زیادی دارد. با چند کلمه ی ناچیز می توانید این تمایز را در خودتان بسازید. کتاب حاضر راه و روش آن را نشانتان می دهد. (اسکات گالووی، نویسنده ی پرفروش کتاب چهار)
  • کلمات قدرتمند هستند. طرز استفاده از آن ها را یاد بگیرید تا ببینید کار و زندگی تان را زیر و رو می کنند! این کتاب توصیه هایی عملی را با جدیدترین مطالعات در هم می آمیزد و راهنمایی برای تقویت قدرت کلامتان ارائه می دهد تا با استفاده از آن زندگی دلخواهتان را بسازید. (دکتر مارشال گلداسمیت، نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • این کتاب مدل حرف زدن من را تغییر داد. ترکیب سبک روایی جونا برگر با پژوهش های علمی و داده های واقعی، از کتاب حاضر اثری ارزشمند می سازد. (گای راز، مجری مشهور تلویزیون)

کتاب صوتی کلمات جادویی برای چه کسانی مناسب است؟

فرض کنید شب جمعه است و قصد دارید رستورانی را انتخاب کنید. شما در خارج از شهر و در سفر هستید، بنابراین به صورت آنلاین جست وجو می کنید تا رستورانی را انتخاب کنید. یک رستوران امیدوارکننده به نظر می رسد، اما برای بازسازی بسته است. دیگری غذای جالبی دارد، اما ظاهراً خیلی از هتل شما دور است. در نهایت دو گزینه را می یابید که هر دو خوب به نظر می رسند؛ هر دو در فاصله ی چند قدمی هتل شما هستند، قیمت مناسبی دارند و غذاهایشان نیز مورد علاقه ی شماست. بنابراین برای تصمیم گیری نهایی چند نظر آنلاین را می خوانید.

معرفی کتاب صوتی کلمات جادویی: استفاده از واژه ها برای همراه کردن دیگران

هنگام انتخاب یک رستوران، خرید یک محصول، یا به طور کلی تر انتخاب، ما اغلب واکنش دیگران را در نظر می گیریم. آیا آن ها رستوران را دوست داشتند یا از آن متنفر بودند؟ نظرات مثبت هستند یا منفی؟

بعضی ها درست و شمرده حرف می زنند و بعضی های دیگر به اصطلاح خوش صحبت و تاثیرگذار هستند. این دسته ی دوم انگار با کلماتشان جادو می کنند. راز آن ها چیست؟ شاید فکر کنید خوش صحبتی خصلتی ذاتی است یا از خانواده به ارث می رسد، اما باید بدانید که پیدا کردن کلماتی که با به زبان آوردنشان جادو برپا کنند، مهارتی اکتسابی است و هر کس می تواند با تمرین و مطالعه آن را به دست بیاورد. جونا برگر (Jonah Berger) نویسنده ی پرفروش آمریکایی، در کتاب صوتی کلمات جادویی (Magic Words) رمز و راز خوش صحبتی و قانع کردن دیگران را برای شما فاش می کند.

اثر حاضر برای پیشرفت در هر شغلی که نیاز به مهارت های گفتاری دارد، از مدیریت گرفته تا معلمی و فروش، ضروری است. به طورکلی نیز هر کسی که به کتاب های موفقیت و خودسازی علاقه دارد و می خواهد طرز بیان خود را تقویت کند، می تواند از این کتاب صوتی بهره ببرد.

در بخشی از کتاب صوتی کلمات جادویی: استفاده از واژه ها برای همراه کردن دیگران می شنویم

معرفی و دانلود کتاب صوتی کلمات جادویی

جونا برگر کتاب صوتی کلمات جادویی را در هفت فصل به رشته ی تحریر درآورده است. فصل اول کتاب به کلماتی اختصاص دارد که هویت و عاملیت را در شما فعال می نمایند. فصل دوم درباره ی کلماتی است که کلام شما را به اطمینان و اعتقاد مزین می کنند. فصل سوم به طریقه ی مطرح کردن پرسش ها و تشخیص زمان و مکان صحیح سوال پرسیدن می پردازد. فصل چهارم و پنجم به دو دسته ی کلماتی که از عینیت بهره می برند و کلماتی که احساسات مخاطب را درگیر می کنند، اشاره دارد. فصل ششم استفاده از شباهت ها و تفاوت های نهفته در کلمات را برای تاثیرگذاری بیشتر پیشنهاد می کند و در نهایت، فصل هفتم رابطه ی میان واژه ها و اجتماع را مورد بررسی قرار می دهد.

این کار منطقی است. ما قصد داریم در رستوران های خوب غذا بخوریم و به رستوران های بد نرویم. قصد داریم چیزهایی را بخریم که مردم دوست دارند، نه آنچه مورد تنفر مردم است. در نتیجه، هرچه نظر دیگران درباره ی چیزی مثبت تر باشد، ما هم احساس بهتری نسبت به آن ها پیدا می کنیم.



منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C/book/88691

فرض کنید مشکلی در میان دوستان یا خانواده تان پیش آمده و می خواهید با آن ها حرف بزنید تا مشکل را حل کنید، اما هر گفت وگویی به تنش و لجبازی بیشتر ختم می شود. فرض کنید در محل کارتان قرار است با رؤسا و مدیرانتان جلسه ای مهم داشته باشید تا آن ها را قانع کنید که به پیشنهادات شما عمل کنند. حتی شاید یک فروشنده ی ساده باشید که برای فروش محصولات و کسب درآمد نیاز به متقاعد کردن مشتریان به خرید دارید. تمام این موارد مهارت خوب حرف زدن شما را می طلبند و بدون یک کلام قدرتمند، قطعا از هدفتان باز می مانید. پیدا کردن واژه ها و جملات مناسب و به کار بردن آن ها در زمان مناسب، تاثیری جادویی از خود به جا می گذارند و جمع را تحت نفوذ شما در می آورد. این مهارت در هر حوزه ی زندگی، از روابط شخصی با دوستان و خانواده گرفته تا رابطه با همکاران و مدیران و مشتریان، به کار می آید و شما را به هدفتان می رساند.

با گوش دادن به کتاب صوتی کلمات جادویی یاد می گیرد طوری واژه ها را کنار هم ردیف کنید که دیگران مسحور قدرت کلام شما شوند. این کتاب را جونا برگر، نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز، به رشته ی تحریر درآورده است و در آن روش های درست استفاده از کلمات و زمان های مناسب به کارگیری آن ها را به شما یاد می دهد.

کتاب صوتی کلمات جادویی